خوش آمديد!


سلام،

من ومپاير گرل هستم و اين وب رو به خاطر علاقه زيادي كه به رمان داشتم ساختم. در ضمن،اينكه اسم وبم كتابخانه مرگه دليل نميشه هميشه كتاباي ترسناك بزارم.

نميخوام پر حرفي كنم پس مستقيم ميريم سراغ قوانين:

. بدون نظر خارج نشيد.( حتي شما دوست عزيز)

. من با كپي كردن مشكل ندارم ولي قبلش بگيد.

. نظرات توهين آميز نزاريد.

. نبينم اينجا كسي به قوم ها و مليت هاي مختلف توهين كنه ها!

. توهين به من ممنوع.

. توهين به خون آشام ها ممنوع تر.

خب اين هم از قوانين اميدوارم باهاشون كنار بياين. آهان تا يادم نرفتم بگم براي رفتن به ادامه مطلب بايد روي كادر سبز رنگ پايين مطلب كليك كنيد و مطالبي كه خودم از ادامه مطلب حرفي نزدم ادامه مطلب ندارن.

در مورد خودم هم بايد بگم تقريبا دو ساله و نيمه كه خودم نويسندگي رو شروع كردم و تا اونجا كه يادم هست دو يا سه تا كتابو تموم كردم،اما از شانس بسيار زيباي من دفترشونو گم كردم. 

نويسنده فعال هم مي پذيرم به شرطي كه مطالب خاك تو سري نزاره و مطالبي كه ميزاره به موضوع وب ربط داشته باشه.

خب ديگه بريد حال كنيد نظرم بديد يا با اولين دفتري كه به دستم ميرسه ميزنم تو سرتو. ( حواستون باشه من دفتراي كت و كلفتي دارم)




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    آرش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/5/11/6 و 20:15 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    صه خل خوشمل می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/5/11/6 و 13:07 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    صه خل خوشمل می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/5/11/6 و 7:25 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    صه خل خوشمل می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/5/11/6 و 5:17 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: